noutati

„Minunile” din magazie

Câte lucruri poate să strângă un om într-o viaţă! Utile sau nu, el le adună în magazie, să fie acolo, că nu se ştie.
Chiar dacă nu mai ştii în ce colţ se află şi parcă niciodată nu le găseşti când ai nevoie de ele, tu le păstrezi, pentru orice eventualitate. Şi dai de ele când te apuci când nu mai poţi închide uşa sau când ai nevoie urgentă de ceva şi nu găseşti. Şi atunci te apuci să faci curăţenie, să le pui în ordine, ca să ştii de unde să le iei.
Cum mi s-a întâmplat mie. Ştiam că aveam un generator, dar nu l-am găsit când s-a luat curentul pentru câteva ore, deoarece se afla sub sute de alte lucruri. Şi aşa am stat iarna, aproape o jumătate de zi fără curent, fără încălzire, doar pentru că nu am găsit obiectul care-mi trebuia.
poDar acum, cu inundaţiile astea, am spus stop şi m-am apucat de treabă. După câteva zile de ploaie încontinuu, aveam nevoie de ceva cu care să scot apa din beci şi din bucătăria de vară. Ştiam că profitasem de o ofertă de pe Internet, când Shop-einstal.ro a avut pompe submersibile de vanzare, la începutul anului, şi profitasem de ofertă pentru a-mi cumpăra unul. Aveam de gând să-l folosesc pe post de hidrofor, pentru când urma să-mi construiesc încă un corp de casă, în această vară. Uite că i-am găsit o întrebuinţare şi în această primăvară, deşi nu aş fi dorit. Am găsit pompa în maldărul de produse şi am folosit-o pentru a-mi scoate apa din beci şi bucătărie. De mai multe ori în ultimele două săptămâni, pentru că … nu te pui cu natura. Am folosit-o şi pentru a scoate apa dintr-o fântână care era plină şi am dat-o şi vecinilor care aveau aceeaşi problemă ca şi mine. Mi-am făcut treaba cu ea.
Acum este curat în magazia mea, iar pompa este pusă la un loc vizibil, la îndemână, pentru a o putea folosi de câte ori am nevoie urgentă. La vară o voi folosi şi pentru un mic sistem de irigaţie pentru grădina de legume pe care am de gând să mi-o fac.
Şi generatorul are locul lui în magazie, şi maşina de tuns iarba, şi un aparat de aer condiţionat pe care nu l-am mai instalat anul trecut pentru că nu a fost caniculă. Le voi folosi anul acesta, nu le voi mai uita în magazie, să ruginească.
Voi peste ce aţi dat când v-aţi făcut curăţenia de primăvară în magazie?

Lasă un răspuns

