breaza

Ce facem de 1 Mai?

E 1 Mai. Poate vreau să fac şi eu un grătar în oraşul meu, într-un loc amenajat, pe un deal, un parc, o colină, o poiană. Să mă întâlnesc şi eu cu brezenii mei. Unde să mă duc?
Nu am unde, nu există niciun spaţiu public amenajat pentru aşa ceva, cu măsuţe, loc pentru grătare, wc-uri ecologice.
Ştiu, o să ziceţi că în grădina proprie. Că de aia nu se fac nici părculeţe de joacă pentru copii, că există grădini, maidane, asfalt pe la blocuri.
Şi ne mai mirăm de ce nu vine nimeni în Breaza, ci toţi se gândesc unde să plece, spre Câmpina, Doftana, Buşteni, într-o zi ca asta, de 1 Mai!

One thought on “Ce facem de 1 Mai?

Lasă un răspuns

