campina

3 proiecte de votat, pentru Câmpina, în Tara lui Andrei

„Ţara lui Andrei” este un program prin care Petrom oferă finanţare pentru realizarea unor proiecte comunitare mici. Acestea sunt postate pe site şi votate.
tSunt şi proiecte din Prahova, dar nu din Breaza. Din nou, oraşul meu e codaş la astfel de lucruri, ceea ce, personal, nu mă miră. Nu există implicare comunitară, cei care ne conduc nu fac nimic pentru asta, doar se laudă. Ceva concret, însă, nu apucăm să vedem, iar când ne trezim iar din beţia vorbelor frumoase din campaniile electorale, ne plângem de faptul că Breaza a rămas în urmă şi este un oraş mort. Iar dacă eu scriu ceva pe acest blog, sunt acuzată din toate părţile că am motivaţii politice. Ceea ce, iar, nu mă mai miră şi nu mă mai supără.
Anul acesta s-au înscris în “Idei din Ţara lui Andrei” 389 proiecte: 182 din educație, 130 pe dezvoltare comunitară și 77 din mediu. Iar fiecare român are la dispoziție maximum 3 voturi. Sunt depuse proiecte din din Prahova, pentru Băicoi, Bordenii Mari, Măgureni, Ploieşti, Câmpina.
Iar dacă nu avem ce să votăm pentru Breaza, hai s-o facem pentru unul dintre proiectele câmpinene! Pentru iluminat ecosolar la Scoala de politie, pentru Livada Pui de p(OM) de la Centrul de Plasament sau trasee de cicloturism.
După cum vedeţi, sunt 3 proiecte, iar fiecare are dreptul la trei voturi. La fix.

3 thoughts on “3 proiecte de votat, pentru Câmpina, în Tara lui Andrei

  1. am intrat si eu pe cele trei proiecte ca sa imi dau votul in cunostinta de cauza ;oscilam intre doua din ele unul fiind cel „trasee de cicloturism” pe care insa l-am abandonat deoarece contine niste aiureli cum ar fi „PR-ul şi promovarea va continua şi după perioada de 1 an de implementare cu sprijinul voluntarilor, APDT Prahova, centru de informare turistică Câmpina şi turiştii care vizitează zona.,adica unul din parteneri va fi un CENTRU DE INFORMARE TURISTICA care este sublime dar….LIPSESTE CU DESAVARSIRE.

    Apreciază

  2. Bună, Ela, Marius!
    Mulțumim că v-ați implicat și ați votat proiectele care vă plac! În felul acesta putem să contrinuim la schimbarea comunităților în care trăim.

    Până pe 28 mai, membrii juriului Idei din Țara lui Andrei vor analiza proiectele înscrise și le vor desemna pe acelea care vor primi finanțare pentru a face o schimbare în comunitate.🙂

    Vă ținem la curent pe pagina de Facebook Țara lui Andrei: https://www.facebook.com/taraluiandrei.ro

    Apreciază

  3. Cand ai scris ceva frumos despre „orasul tau codas”? Cand te’ai implicat sau ai facut ceva bun pentru Breaza?

    Apreciază

Lasă un răspuns

