noutati

Agenţia care se ocupă de vacanţa mea

În ce lună a anului e mai ieftin să zbori? În ce zi, la ce oră? Când să îți cumperi biletul? Care sunt cele mai ieftine companii și aeroporturi?
Treaba asta cu rezervările pentru vacanţa de vară a început să semene din ce în ce mai mult cu lumea burselor de valori. Tarifele cresc și scad aparent fără nicio logică, promoții spectaculoase apar de te miri unde și te miri când, iar tu trebuie să fii pe fază ca să le prinzi. Fiecare agenţie de turism are particularitățile ei, iar tu nici nu mai știi ce să faci: cumperi sau mai aștepți? Și, dacă e de așteptat, până când s-o faci? Va apărea o ofertă mai bună sau asta a fost cea mai bună?
treeAm căutat şi eu bilete ieftine mulţi ani, adică am intrat pe zeci de site-uri şi agenţii, am comparat, am stat la pândă, într-un cuvânt „m-am stresat”. Am făcut cum fac mulţi români, adică îşi caută singuri biletele. Poate chiar le place. Mie, nu îmi mai place. Eu nu vreau să mă stresez mai mult decât trebuie. Vacanţă e singura perioadă în care mă simt servită şi în care nu trebuie să fac nimic. Vreau să mă bucur de o călătorie fără să mă gândesc că am muncit vreo două săptămâni să găsesc cele mai ieftine bilete. Vreau să facă alţii asta pentru mine.
Şi ştiu exact cine o va face. După ce am hotărât împreună cu familia că vom căuta preturi circuite in Europa, am găsit cea mai bună soluţie. Am ales din multele oferte circuit Anglia, ale Agentiei de turism AMARYLLIS TOUR, ai cărei administratori consideră că “A calatori este pentru cei tineri, o parte a educatiei, iar pentru cei mai varstnici – o parte a experientei.” Noi suntem la mijlocul vieţii, deci avem nevoie şi de educaţie, şi de experienţă.
AMARYLLIS TOUR este o agentie de turism tânara si dinamica, având ca principale activitati oferirea de servicii si produse turistice diverse:
• Rezervarea de bilete de avion pentru orice destinatie si pe orice companie aeriena, inclusiv companii low cost;
• Rezervarea de locuri de cazare prin sisteme de rezervare on-line, cu acces direct la unitati de cazare din întreaga lume;
• Croaziere si vacante exotice, excursii tematice cu caracter cultural si religios, sejururi interne si externe pentru individuali si grupuri, city breaks;
• Servicii de odihna si tratament în statiunile balneare din tara si din strainatate (spa);
• Servicii rent-a-car, transferuri aeroport – hotel – aeroport;
• Asigurari medicale de calatorie si asigurari de anulare a calatoriei (storno);
• Consultanta turistica.

Eu am ales să merg într-un circuit prin Europa. De absolut tot se va ocupa agenţia. Nu va trebui decât să-mi fac bagajul şi să mă prezint la aeroport.

Lasă un răspuns

