breaza

Teoria e bună, practică ne omoară! Câinii, „fără de lege”

Scriam, anul trecut, despre o hotărâre a Consiliul Local Breaza, care reglementa situaţia câinilor maidanezi, dar şi a celor cu stăpâni (obligaţi să-i declare şi sterilizeze). Hotărârea aceea s-a votat atunci, dar s-a revocat anul acesta. Anulat, abrogat. Este „inaplicabilă” în Breaza, lucru pe care eu l-am semnalat încă de atunci.

3 gânduri despre „Teoria e bună, practică ne omoară! Câinii, „fără de lege”

  1. D-aia nu mai pot iei, sunt multi caini fara stapan dar si cu stapani care nu sunt interesati de faptul ca javrele lor ies pe strada si pot nenorocii un copil sau un adult. Iresponsabili !!!
    Cine-i om si cine-i javra ???

    Apreciază

  2. Personal ma bucur ca a fost abrogata. Le aranjaseram pe toate si ne ramasesera cainii, si ma refer la toata tara acum…Ne-am arogat prea multe drepturi de viata si de moarte, noi oamenii pe aceasta planeta, decidem pe cine omoram, pe cine sterilizam, pe cine mutilam, fara sa ne gandim vreodata ce-ar fi daca ar veni cineva mai puternic decat noi pe aceasta planeta si ar trebui sa fim sterilizati sa nu ne mai inmultim(ca in fond si noi oamenii suntem foarte multi si stiti bine ca este un adevar de necontestat), sa ni se taie (pentru ca nu avem coada) vreo mana sau vreun picior, sau vreo ureche ca asa aratam mai sic, etc. Faceti un exercitiu de imaginatie si o sa va ingroziti! Cateodata mi-e rusine ca sunt OM!
    Ne-am transformat in „Dumnezei” si in ideea ca omul este singura fiinta inteligenta de pe Pamant, le-am facut pe toate praf. Am stricat echilibrul naturii, ne-am alterat calitatea vietii, ne-am dezumanizat.
    Un caine a omorat un om?! Da, e cumplit, practic este fara comentarii.
    Dar cand un om omoara alt om, indiferent cum, accident masina, „omor”, pe cine omoram? De ce nu mai omoram atunci „faptasul”? De ce nu mai dezbatem luni intregi faptele? De ce nu ne mai infioram? Am militat pentru abrogarea pedepsei cu moartea, dar dorim sa omoram alte fiinte care au fost dinaintea noastra pe aceasta planeta.
    Nu am felicitat eu de multe ori „oficialii”, dar de data asta o fac din tot sufletul!

    Apreciază

  3. Pentru iubitorii de caini (nu ca eu nu as fi): poate aveti bunul simt sa strangeti cacatii dupa patrupedele voastre.E mai bine sa faca pe putinul spatiu verde pe care il avem decat sa faca acasa pe covor sau gresie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

