razna

Vacanţă fără ţepe

Vara, românii mai au o temă de gândire, pe lângă cele legate de traiul zilnic: cu ce agenţie de turism îşi fac concediul. Ca în orice domeniu, se întâmplă şi aici ca oamenii să fie înşelaţi, furaţi, minţiţi şi amăgiţi cu oferte care nu există în realitate.
Unii aleg să-şi facă singuri rezervări la avion, hotel sau croaziere, direct de la sursă, pentru a evita ţepele şi a ieşi mai ieftin. Eu mi-am dat seama că nu merită efortul şi că de aia există agenţiile de turism. Să te îndrume, să-ţi caute oferte, pentru că ştiu unde s-o facă, şi să te trimită în vacanţa binemeritată. Iar ca să evit vreo ţeapă sau vreo neînţelegere, voi alege o agenţie de turism online, care oferă cazare în hoteluri şi în pensiuni cu regim hotelier din România, cu plata la recepţie. Deci nu dau bani dinainte, nu risc nimic şi am doar de câştigat. Îmi aduc aminte că aşa se proceda înainte de era digitală şi nimeni nu era păcălit, deoarece plătea la destinaţie.
După mine, normal ar fi să plăteşti la finalul sejurului, nu înainte. Ca la orice serviciu prestat: dacă primeşti banii înainte nu mai lucrezi cu spor, nu te mai forţezi să iasă bine, ci doar să termini oricum ar fi. Aşa şi în vacanţă. Clientul plăteşte în avans şi apoi vede că nu primeşte tot ce a cerut şi a stabilit. Oricum e mare lucru şi acest gen de turism: când faci rezervarea şi plăteşti la recepţie.
În acest moment, studiez variantele de cazare in Mamaia de pe BookingExpert.ro.
Mai am de gând să fac un drum şi la Bacău, să-mi surprind o fostă colegă de cămin din facultate, iar oferta de la hotel Dumbrava Bacau mi se pare foarte potrivită.
Revin la sfatul meu: faceţi-vă vacanţa cu ajutorul unei agenţii de turism. Clientul vine la agentul său de turism cu un bagaj propriu de cunoştinte şi experienţe, cu proprile vise şi aşteptări. Şi doar un consultant atent şi cu experienţă poate să ofere unui client exact genul de experienţă de vacanţă pe care acesta şi-l doreste. Un consultant de turism pune întrebari şi ştie nu doar să audă ci să şi ’’asculte’’ ce îşi doreşte clientul – să înteleagă, să proceseze, să treacă prin propriul filtru aceste informatii, să îşi clarifice atât lui cât şi clientului ce fel de experiente îşi doreşte de fapt acesta.
Şi mai am încă un sfat: dacă găseşti o agenţie care se dovedeşte a fi serioasă, atunci devino clientul ei fidel!

Lasă un răspuns

