razna

Un nou trend: Mr.Case și husele sale

Probabil ca stiti asta deja dar o sa o mai zic o data: sunt adepta lucrurilor facute bine! Decat sa faci un business 50%, mai bine nu il mai faci, stai in banca. Daca te hotaresti sa faci lucrurile cum trebuie si sa esti dispus sa dai 110% atunci apuca-te de treaba, nu mai sta prea mult pe ganduri. Si se pare ca asta au facut cei de la MrCase.ro – s-au apucat de treaba, fara sa stea prea mult pe ganduri.
N-am fost niciodata o mare fana a huselor de iphone si din cauza ca peste tot gasesti aceleasi lucruri – ori sunt simple si n-au nimic pe ele, ori sunt niste huse pline de “diamante” si de cine stie ce alte pietricele. Dar se pare ca acum exista ceva si gustul meu. Husele de iphone de la MrCase sunt ceva cu adevarat special, se observa ca echipa din spatele acestui business si-a dat toata silinta sa vina cu ceva nou pe piata, sa faca lucrurile diferit, sa ofere 110%.
husa-iphone-vintage-beatbox-420x495Eu i-am descoperit intamplator pentru ca una dintre prietenele mele a aparut cu o husa care mi-a placut foarte mult si am intrebat-o de unde a luat-o. Raspunsul a fost, bineinteles, de pe site-ul MrCase.ro. Nu auzisem de ei, deci am zis sa intru sa vad si eu ce huse de iphone au si am fost placut surprinsa. Site-ul este foarte bine organizat si foarte simplu, modelele de husa sunt foarte frumoase si am avut ocazia sa discut si cu Andrei pe chat-ul de pe site pentru ca am avut cateva intrebari.
Mi se pare foarte frumos ca au huse pentru toate varstele, au si huse care se potrivesc tinerilor, cu plaja, cu petreceri, cu citate, dar si niste huse cu modele abstracte care pot fi foarte usor cumparate de cineva trecut de 25-30 ani. Per total, mi-au lasat o impresie foarte buna si sunt sigura ca in viitorul apropiat voi vedea din ce in ce mai multa lume cu huse MrCase.

One thought on “Un nou trend: Mr.Case și husele sale

Lasă un răspuns

