noutati

Un medicament pentru liniștea stomacului

Nu am fost niciodată o expertă în farmacie. Nu am luat medicamente după ureche și nici măcar la sfaturile altora. Am fost norocoasă, nu am avut de ce.
Asta era acum cinci ani. După ce am născut, lucrurile s-au schimbat total. Am venit de la maternitate cu o serie de medicamente, recomandate de asistente și medici. Pentru colici, diaree, somn liniștit. Toate ale copilului, nu ale mele.
În primul an, am umplut un sertar cu tot felul de siropuri, loțiuni, suspensii, pilule, picături, dozatoare, fiole, seringi. Având un copil sensibil, cu alergii de tot felul, a trebuit să mă documentez și să testez tot felul de produse. În timp, le-am triat și am rămas cu cele care au avut efectul dorit, cu cât mai puține complicații.
De câte ori mă întreabă cineva ce medicamente ar putea să-i dea copilului pentru anumte afecțiuni, eu recomand ce știu că ne-a mers nouă bine.
Pe mine, personal, mă sperie foarte mult când copilul are diaree, că se deshidratează și trebuie să ajung la spital, la perfuzii. De curând, tot la recomandarea unui părinte, am început să folosim Tasectan. Este foarte sigur pentru utilizarea la sugari, copii, dar și adulți și niciodată nu am avut reacții adverse. Are gust bun, se poate lua cu suc și ne rezolvă problema imediat.
bannerAm citit multe despre acest medicament și mi-am dat seama că este făcut special pentru diaree. De altfel, pe site-ul dedicat Tasectan am găsit tot ce trebuie să știu despre diaree: cum ne ferim, cum se manifestă, cum o tratăm. Asta înseamnă că producătorii au studiat îndelung fenomenul și au găsit remediul cel mai potrivit.

Lasă un răspuns

