razna

Artificii și petarde, online

Se mai întâmplă să alerge unii după artificii, la 12 noaptea, după ce firma care le promisese o explozie colorată pe cer nu a găsit marfă în depozit. S-au mai văzut cazuri dintr-astea, cu nuntași sau chiar miri cărând în portbagaj, alături de tort, artificiile. Sau oameni implicați în campanii electorale, care se ocupă cu de toate, chiar și cu atmosfera de noapte, după un spectacol cu candidatul. Să nu mai vorbim de sărbătorile de iarnă, când toți trebuie să avem focuri de artificii, pe bucățică noastră de cer.
Eu nu sunt genul să le fac eu pe toate. Să fac rost, să caut, să descurc pe toată lumea. Eu am relații bazate pe încredere. Am mai cumpărat de la ăla și mi-a plăcut? Mai cumpăr. Îl și recomand.
Am ajutat o dată, la o urgență. Cineva avea firmă autorizată, care nu mai avea artificii. Da, știu, bizar. Dar era sezonul nunților. Atunci m-am interesat în tot felul de grupuri de prieteni, pe rețelele de socializare, și așa am ajuns la un site care vinde doar artificii și petarde. Nimic altceva. Se numește Artificiisipetarde.com. Dacă nici ei nu mai au stocuri când nu are nimeni, atunci nu mai știu cine poate să aibă. Sigura problemă e că pot fi cumpărate doar de către persoanele autorizate, cu vârsta minimă de 18 ani. Adică de cei care mai rămân, din când în când, fără materia primă, așa cum v-am povestit.
jw5002_symulacja-www1-400x400Ce vreau eu să vă spun? Dacă aveți un eveniment, puteți ieși mai ieftin, dacă apelați la acest magazin online. Găsiți firma autorizată, puneți-o să facă comanda de pe acest site și plătiți doar deranjul și lansarea artificiilor. Așa aveți control asupra cheltuielilor și sunteți siguri că veți avea artificii. Pentru comenzi mari se pot obține reduceri masive, chiar și până la 45%, ceea ce înseamnă o reducere semnificativă a cheltuielilor cu respectivul eveniment.

Lasă un răspuns

