razna

Sunteți Ela Dobre? Vă mulțumesc pentru înjurături!

Sunt abordată des cu replica asta: sunteți Ela Dobre? De obicei de politicieni locali, care vor să-mi spună că sunt subiectivă, că scriu prostii pe blog, că trebuie să-i întreb și pe ei, că de ce îi înjur.
Nu-i înjur. Nu le zic de mamă, de tată, de Dumnezei și Cristoși. Nu. Eu îi critic. Aici, pe blogul meu personal. Dacă văd ceva, dacă cineva zice ceva, face ceva ce mie nu îmi place, scriu aici. Pun și poze, uneori. Adică e evident ce zic eu sau se dovedește mai târziu că cineva a mințit, ne-a păcălit, și-a bătut joc de noi. Dar ei continuă să nege. Și să mintă. Nicidecum să remedieze problema.
Și apoi se interesează: cine e nenorocita. Și, deși mă văd des la evenimente, știu cum arăt, mă știu de mică, de prin oraș, ei vin la mine și se dau mirați: sunteți Ela Dobre? Așa încep discuția. Ca apoi să-mi zică că fac, că dreg, că nu-i așa, că e pe dincolo.
Ieri a venit Mihai Soiu. Evident, cu replica. Apoi că-mi mulțumește pentru înjurăturile de pe blog.
Eu nu îmi amintesc să-l fi înjurat. Poate comentatorii mei, dar eu nu. Eu doar m-am supărat rău când a scris în ziarul primăriei că brezenii se plâng că nu au cum să se uite la televizor. Când ne-a fost oprit curentul, acum 2 ani, vreo 5 zile. Că brezenii au mai toți sobe și că nu murim de frig, dar suferim că nu mai avem unde să ne vedem telenovelele. Eu am centrală termică, la fel toți de pe strada mea. Și mai toți din cartier, și cam toate rudele mele. Deci noi ăștia am murit de frig. Unii dintre noi au pierdut joburi atunci pentru că, în secolul ăsta în care trăim, oamenii mai muncesc și de acasă, că există calculatoare și internet, că informațiile și documentele circulă altfel. Că tot vorbea Iohannis ieri de occidentalizare și globalizare. Eu vreau curent electric, pentru că așa e normal, nici nu ar trebui să explic asta, iar consilierul primarului declară mizeria asta în presă? În ziarul plătit și din banii mei?
Poate nu aș fi scris despre asta. Dar azi mi s-a oprit, din nou, curentul. De la 9 dimineața, la 3. Fără să ne anunțe, ca de obicei. Să zică: stați 5 zile fără televizor, sau 5 ore, sau 5 minute. Evident nu mi-am văzut telenovela. Și acum vreo două săptămâni s-a oprit, până pe la 7 seara. Și se va mai opri. Dar cui îi pasă? ”Ești din Breaza, nu mă mir, îmi spun cei la care mă plâng”.
Ieri m-a abordat și celălalt consilier al primarului. Fotograful. Care mi-a zis că e pașnic. Apoi a venit și Chițoi, că de ce am scris că e noroi. ”Păi nu e”? ”Păi e, dar ce să-i faci”? ”Să asfaltezi în urma ta, după ce spargi”. ”Păi nu se poate, că trebuie să treacă 30 de zile”.
Culmea e că azi se asfalta.
Ce vreau eu să spun cu acest articol? Că aștept să mai vină cineva la mine cu întrebarea din titlu. Că am niște replici pregătite. Ce nu înțeleg politicienii ăștia din Breaza este că dacă ar fi fost în Câmpina, Ploiești sau București ar fi fost făcuți praf în presă. Praf!

5 thoughts on “Sunteți Ela Dobre? Vă mulțumesc pentru înjurături!

  1. Felicitari, Ela! Eu personal te sustin si te apreciez pentru tot ceea ce faci pentru orasul Breaza. Poate in campania electorala de la locale voi reveni si eu cu noi articole care vor deranja pe multi. Nu mai este mult!
    Oricum, felicitari si continua sa faci acelasi lucru fara a te lasa intimidata de nimeni!
    Cu respect, Laurentiu!

    Apreciază

  2. Eu stiu cine este Ela Dobre. Voi, cei despre care scrie, ar trebui macar pentru o clipa sa faceti pauza de la felul in care ganditi si actionati zilnic si sa va intrebati: „Oare, nu cumva fata asta are dreptate? In ce m-am transformat?” Cati sunt in jurul vostru care sa va traga de maneca pentru ca ati gresit? Ganditi-va un pic!

    Apreciază

Lasă un răspuns

