razna

Un portal complet pentru evenimentul tău

Fac cumpărături online și știu să recunosc un site bun, atunci când îl văd. Interfața și accesibilitatea unui magazin online este foarte importantă: totul trebuie să fie simplu, ușor de găsit și ușor de comandat.
Și îmi mai place că online pot face orice, nu numai să cumpăr produse. Pot să închiriez locații, să angajez profesioniști pentru anumite servicii.
Nu e timp pentru nimic în vremurile astea. Nu îmi permit să pierd vremea nici în magazinele clasice, dar nici în cele online. Adică nu pot să deschid zeci de pagini și să stau să studiez fiecare ofertă. De exemplu, trebuie să caut restaurante nunti. Nu pot intra pe pagina fiecărui restaurant, pentru a vedea ce oferă, ce prețuri, ce servicii. Nici nu pot lua la pas toate locațiile din București, de pe fiecare străduță, colț, centru rezidențial. Eu am nevoie de o imagine de ansamblu. Și nu am asistente pe care să le trimit pe teren, să le pun să-mi facă poze și să negocieze prețuri, apoi să-mi facă o prezentare cu informațiile adunate. Eu am nevoie de un site complex, care să cuprindă ofertele mai multor restaurante și ballroom Bucuresti. Unde pot să le compar și apoi să aleg.
LocaluriinBucuresti.ro este un portal ce dorește sa adune intr-un singur loc cele mai importante restaurante, localuri, saloane pentru evenimente si ballroom din București. Administratorii portalului ne pun la dispoziție descrieri detaliate, oferte pentru mese festive, meniuri, poziționarea pe hartă, date de contact, fotografii de ansamblu și de detaliu si formular pentru rezervări online!
Este chiar mai mult de un portal unde sunt adunate toate ofertele. Poți obține o ofertă personalizată prin intermediul lor, oferte special create pentru clienții pretențioși, cu meniuri ca la carte, meniuri pentru nuntă si botez, oferte pentru evenimente, cununie, aniversari, petreceri private, de firmă sau alte evenimente.
Aș vrea să existe mai multe site-uri de acest gen. Să prindă toate ofertele dintr-un anumit domeniu. Când comercianții vor înțelege asta, vom avea cu toți doar de câștigat.

Lasă un răspuns

