breaza · razna

Consilierul personal al primarului Bălășescu și-a dat demisia

UPDATE 4 noiembrie.

Demisia e finală. De azi, Darius Onica nu mai e consilier al primarului.

img_0442S-a petrecut ca în cazul multor oameni care i-au fost în preajmă, foarte entuziasmați la început, dar care apoi au plecat. Din voința proprie sau nu. Dar în cazul lui Darius Onica este clar demisie.
Consilierul personal al primarului Răzvan Bălășescu, fotograf de meserie, și-a dat demisia zilele trecute. Este scrisă și înregistrată, dar ar putea să se răzgândească, dacă primarul îi va înțelege motivele.

Iată ce mi-a declarat Darius Onica, privitor la demisie:

”Da, așa e, este înregistrată, dar suntem (eu, cu domnul primar) în stadiul de discuții asupra ei. Motivul: o serie de discrepanțe între planurile mele de viitor și viziunile asupra viitorului și cele ale domnului primar.
Există posibilitatea să revin asupra deciziei, în condițiile în care se rezolvă problemele semnalate de mine… Dacă se promite și nu văd că se face, mi-o mai dau o dată și atunci nu mă mai convinge nimeni”.

Lasă un răspuns

