noutati

Fă-te înțeles pe motoarele de căutare

Credeți sau nu, motoarele de căutare vor avea întotdeauna nevoie de ajutorul nostru. Este usor să îți imaginezi o lume în care o rețea cu o inteligență de sine stătătoare poate înțelege tot și ne poate influența deciziile. Dar nu este deloc așa, web-ul nu va acționa niciodată cum vrea el, cu o gândire proprie, ca în unele filme. Rețeaua asta e ”lucrată” non stop de specialiști în SEO, care se luptă pentru primele locuri din primele pagini. Și nu se luptă doar pentru ei, ci mai ales pentru clienții lor.

Oamenii vor folosi motoarele de căutare multă vreme de acum încolo. Ele au înlocuit cărțile, manualele, ziarele chiar. Cu cât înțelegi mai bine treaba asta, tu, afacerist din România, cu atât mai repede vei avea succes. Tu trebuie să fii acolo, în sistem, să apari pe primele pagini, când cineva dă căutare la un produs sau serviciu pe care tu îl comercializezi sau prestezi.

Cum ajungi în topul căutărilor?

Făcând lucruri care fac mai ușor pentru motoarele de căutare să îți înțeleagă conținutul. Prin cuvinte cheie, tag-uri, link-exchange, targeting, promovare de tot felul, review-uri, ancore, linkuri do-follow și multe alte tehnici SEO. Pe care le știu, le dezvoltă și le folosesc specialiștii de la e-advertising. Ei fac upgrade permanent la toate metodele și algoritmii dezvoltați de-a lungul timpului in orice motor de cautare, nu numai Google, și furnizează un SEO de calitate, fără tehnici murdare.

Expertii SEO știu cum sa transforme un căutător într-un client și traficul în venit. În complexitatea mediului de marketing online, profesionistii SEO stiu cum sa profite de sute de canale și mii de tactici, pentru a câștiga ochii spectatorilor.
În trecut se spunea că reclama este sufletul comerțului. Acum, optimizarea SEO este cheia succesului. Dacă îți permiți, creezi un post în firm ta și dai un salariu lunar pentru asta. Dacă nu, apelezi la o firmă specializată, care îți va face, periodic, campanii de promovare. Iar dacă intri pe e-advertising.co descoperi că sute de clienți din toată țara au înțeles acest lucru și au angajat profesioniști pentru a-i duce pe primele pagini în motoarele de căutare.

Faceți un experiment: scrieți un cuvânt cheie al afacerii dumneavoastră în motoarele de căutare. Fie brand, fie produse. Dacă vă găsiți pe ultimele pagini, atunci trebuie să vă regândiți strategia de marketing online. Acum uitați-vă la cele care se află pe prima pagină a rezultatelor căutării. Și căutați-le în portofoliul de clienți de la e-adverstising. Dacă sunt acolo, atunci veți înțelege de ce au reușit.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s