razna

Să facem cadou un hobby

margele-ametist-fatetat-6mm~113Cineva îmi spunea că e mai scump să faci bijuterii acasă decât să le cumperi gata făcute. Că toată treaba asta cu handmade nu merită. Și părea că știe ce vorbește.
Am crezut-o, până am dat de un magazin online care vine pietre semipretioase ieftine. Foarte ieftine și într-o gamă variată de culori și forme. Plus alte sute de mărgele, perle și accesorii necesare fabricării de bijuterii.

Eu zic că e nemaipomenit să îți faci propriile bijuterii, decât să umbli tot orașul pentru a găsit colierul potrivit unei ocazii. Iată toate categoriile din care poți să alegi, din magazinul online Bijuteriidinmargele.eu:
TOHO (84)
Margele de nisip sticla (11)
Superduo (8)
Margele fire polish (20)
Sticla presata Cehia (12)
Perle sticla Cehia (8)
Perle de cultura (3)
Margele din sticla (82)
Pietre semipretioase (187)
Cabochon (66)
Margele Cloisonne (16)
Margele lemn (13)
Margele acril (9)
Pandantive (16)
Margele lampwork (29)
PANDORA (51)
Margele shamballa
b27ac8d1-9f50-452e-8c4c-1269f62aff22
Vă este frică să începeți o astfel de activitate? Internetul este plin de filmulețe care-ți arată cum să confecționezi coliere, brățări sau cercei. Pe același site se găsesc și accesoriile neceare: sârmă, șnur, ață. De asemenea, sunt și bijuterii gata făcute, din care te poți inspira.
De ce povestesc despre mărgele? Pentru că mă gândesc că-mi fac singură un cadou de Crăciun: o nouă activitate, un hobby din care să mă aleg cu bijuterii handmade unicat. Ar merge și drept cadou pentru alții, mi se par mai potrivite decât cadourile obișnuite, de fiecare an, gen deodorante, fulare sau papuci. Ar fi timpul să schimb macazul și să surprind pe cineva. Ce poate fi mai inedit decât să dăruiești cuiva o preocupare?

Lasă un răspuns

