razna

Un Moș Crăciun colectiv

De sărbători, unele familii procedează altfel în privința cadourilor. Nu cumpără lucruri mici, mărunte, pe care să le ofere, iar beneficiarul să se bucure doar pentru moment. Sau, mai rău, să nu se bucure deloc, fiind un cadou mai mult simbolic. Eu, de exemplu, urăsc florile tăiate, dulciurile, eșarfele și bibelourile oferite în dar. Cam asta se oferă, mai ales pe la birouri, corporații, în mediul de afaceri.
Unii întreabă înainte de a face cadouri. Subtil sau direct, pentru a afla ce-și dorește și ce l-ar face fericit pe cel care îl primește. Efectul e garantat, el se bucură, noi știm că nu am dat aruncat banii pe fereastră.
Mai sunt însă și oameni care se încadrează la o altă categorie. Care întreabă ce-i trebuie și pun banii la grămadă pentru a-i lua un cadou mare și folositor, pe care altfel nu și l-ar putea permite. Noi experimentăm asta și am ajuns la concluzia că este cea mai bună metodă.
De exemplu, anul acesta am făcut o chetă și i-am luat fratelui meu o pereche de ochelari de vedere. Din cei adevărați, de firmă, pe care și i-ar fi permis doar dacă strângea un pic cureaua. Am pus toți din familie bani și totul a fost foarte ușor. Am intrat în categoria ochelari vedere ale unui magazin online, el și-a ales perechea dorită, iar noi am comandat-o.

Am povestit asta și la serviciu, colegilor mei, care mi-au dat dreptate. Chiar este o idee bună, poate mai bună decât orice alte nimicuri care vor ajunge la gunoi sau în magazie.
Iar dacă nu are nevoie de ochelari, poate îi cumpărați altceva, la fel de bun și calitativ. Magazinul ekauf.ro vine în întâmpinarea nevoilor clienților prin intermediul acestui magazin online cu o gama diversificată de parfumuri, cosmetice și produse de optica medicală. Produsele sunt de cea mai buna calitate, de la producatori renumiti pe piata internationala si in cele mai noi trend-uri ale modei. Au pe stoc o gama largă de parfumuri, cosmetice și produse de optica medicală la cele mai mici preturi.
Fiind singurul magazin serios de acest fel, ekauf.ro ne pune la dispoziție o gamă diversificată de parfumuri, cosmetice,ochelari de vedere, ochelari de soare, lentile pentru ochelari, lentile de contact pentru femei și barbati.
Toate produsele noastre au acelasi nivel de calitate ca si cele pe care le puteti gasi in magazinele traditionale (din mall-uri sau stradale), diferența fiind evidențiată în pretul produselor care este mult mai mic decât cel din magazinele traditionale.
Eu zic că e mai la îndemână să cumperi un cadou colectiv de pe net. Nu-i poți lua pe toți și să mergeți la un magazin, la nu știu câți kilometri. Fiecare are programul lui, planurile sale, în această perioadă de sărbători. Dar îi poți aduna pe toți în jurul unui laptop, la un pahar de vin, pe un magazin online. Iar astfel v-ar putea veni și alte idei bune de cadouri.
Așa facem noi, în luna cadourilor. Știm cu toții că nu există Moș Crăciun. Iar dacă tot îi ținem locul, să i-l ținem cu folos.

Lasă un răspuns

