razna

Năstase a văzut aglomerația, nu și cât costă benzina

A descoperit și Adrian Năstase că e aglomerație pe DN 1. Până să meargă în pușcării, el circula cu elicopterul, probabil. Evident, Băsescu e de vină.

Zilele trecute, am coborat la benzinaria de la intrarea in Cornu, pe DN 1. Nu-mi venea sa cred – masinile circulau bara la bara, spre munte. In a doua zi de Craciun, am fost, cu masina, spre Brasov. Aglomeratie teribila. In special in zona Busteni. Constructia unei autostrazi, evident, se impune.
Mi-am, adus aminte insa de o declaratie halucinanta pe care Traian Basescu o facea in 2005. Acesta vorbea atunci despre Coridorul IV paneuropean care ar fi fost “deviat” de catre guvernul pe care il conduceam astfel incat autostrada sa treaca pe la Cornu. Era vorba de contractul pentru autostrada Comarnic-Brasov, semnat in 2004, cu compania Vinci. Va mai amintiti? Inutil sa precizez ca autostrada viza portiunea din munti, de la Comarnic la Brasov. Oare Traian Basescu nu stia acest lucru?

Și până să intre în pușcărie, nu-și alimenta el singur mașina. Oare cât costă benzina a observat?

Lasă un răspuns

