razna

Un petshop online

Îmi place să intru în petshop-uri. Sunt unele pline de animăluțe mai mici sau mai mari, toate foarte drăgălașe. Păsări, pești, rozătoare, pisici sau câini, toți foarte mici de vârstă stau în cuști și așteptă să fie luați acasă. Și de fiecare dată plec cu inima frântă că nu pot lua pe niciunul.
Îmi place să mă uit și la accesoriile pentru animale. Tot timpul apar noutăți. Îmi amintesc că mă uitam, doar de curiozitate, ce mai e nou la categoria hamsteri. Iar vânzătorul m-a întrebat: vreți să faceți un upgrade la cușcă? Și mi-a arătat. Erau cuști imense, cu tuneluri întortocheate, căsuțe cu câte trei camere și roți în legătura una cu alta. Chiar că era un upgrade. Doar că ocupa prea mult spațiu în camera copilului. Dar i-aș fi luat-o lui Hamsterică, chit că el stă ghemuit într-un colt 23 de ore și 30 de minute pe zi.

Și totuși, mărturisc că nu plec dintr-un astfel de magazin fără ceva care nu îmi trebuie. Evident, cumpăr o cutie de mâncare pentru hamster, dar îi mai cumpăr și un baton cu miere, și un ghem la care să roadă. Iar papagalului i-am luat vreo cinci oglinzi, deși în colivie nu încape decât una.
Azi am reușit să îmi fac cumpărăturile pentru animăluțe fără a cumpăra ce nu îmi trebuie. Doar ce aveam nevoie: niște hrană pentru hamster, câteva vitamine pentru pești, un termometru și un sac de mâncare pentru câine. Am reușit asta pe la 10 seara, și asta pentru că am comandat de pe un petshop magazin online. Unde nu mi-a fost distrasă atenția de ochiii vreunul animal excesiv de drăgălaș și nici nu am pierdut vremea prin coridoare și rafturi. Am intrat direct în oferte speciale, unde găsim, în principal, hrană pentru caini și pisici la preturi reduse. Totodată, sectiunea gazduieste si accesorii pentru animale de companie la preturi mici sau produse la cumpararea carora primim diverse cadouri.
logo-petpal.roPetPal este un pet shop online deschis non-stop pentru ca iubitorii de animale să nu mai piardă timp prin magazine. De aici putem comanda hrana caini, accesorii pentru caini, hrana pisici, accesorii pentru pisici, pasari, pesti, rozatoare sau reptile, la preturi foarte convenabile. Gama este foarte variată, de la producatori renumiti precum Acana, Bosch, Purina, Orijen, Royal Canin si multi altii. La comenzi peste 80 de lei livrarea este gratuită, ceea ce e foarte convenabil, deoarece oricum eu trebuia să merg la Ploiești ca să-mi cumpăr ce doream, adică bani în plus pentru benzină. Acum nu mai pierd nici timp, nici bani și nici nu mai cumpăr lucruri de care nici eu și nici animăluțul meu nu are nevoie.

Lasă un răspuns

