razna

Tu cum ai descoperit primii ghiocei?

aAm văzut în ultimele zile zeci de poze cu ghiocei. Pe tot felul de rețele de socializare. Din aceia abia mijiți din pământ, apăruți în locuri în care nici nu te-ai fi gândit. Sunt superbe, îți deschis mintea și te scot din depresie, în perioada aceasta rece, fără soare și lumină.
Le-am studiat pe toate. La fiecare poză mă gândeam cum au ajuns acei ghiocei să fie descoperiți. Cât o fi căutat fotograful respectivul loc, sigur îl știa dinainte, altfel nu li-ar fi găsit sub toate frunzele alea. Că se vedea pământul scormonit, frunzele date la o parte și ghiocei salvați și arătați lumii. Ca un trofeu. Sau pur și simplu a fost noroc, a dat peste un vestitor al primăverii fără nicio avertizare.
Îi și vedeam pe prietenii mei virtuali, fiecare în zona lui de acoperire, în tricouri camuflaj, cum caută cu lanterna de vânătoare, cum se târăsc prin frunze, pe lângă rădăcini de copaci și arbuști. Și cum zăresc albeața florilor, se opresc, se apleacă, dau cu degetele plantele moarte de deasupra și văd, în toată splendoarea lor, primele plante vii! Sentimentul trebuie să fie copleșitor. De împlinire și predare în fața minunilor naturii. Iar poza…. poza se face abia după ce se studiază perfecțiunea ghioceilor…

tricou-camuflaj-vegetal-3409hDa, am intrat în starea de primăvară. Și asta pentru că am stat azi vreo oră pe un magazin online cu tot felul de produse pentru drumeții, aventură, camping. Multe descrieri de produse pentru situații limită, multe idei de petrecere a timpului liber, multe tricouri, ieftine, disponibile pe stoc. Câte unul pentru fiecare ghiocel ascuns în pământ.

Primăvara are acest dar de a ne îndemna să ne facem planuri. Iar planul meu pentru anul acesta este să explorez mai mult, să stau în natură, să iau ce-mi oferă. Să mă bucur de ea cum mă bucur de primii ghiocei de anul ăsta.

Lasă un răspuns

