razna

Unde nu mă duc anul ăsta, de 8 martie

Pentru cei la curent cu peripețiile mele de la petrecerea de 8 martie din 2014, cu Casa Stil Jon, de la Amana Inn. Acum vin la Breaza, la Lac de verde. Iată meniul de pe afis, care probabil va fi altfel pe farfurie:
eee
Anu trecut ne-au dat o lingură de salată de morcov cu țelină, două linguri de pilaf, o juma de piept de pui și o feliuță de prăjiturică. Văd că programul artistic se repetă. Lipsește păcăleala cu fântâna de șampanie.

Iar o să sară doamna Delia că nu știm să apreciem, că vrem să ne umplem mațul și atât. Nu a auzit de feed-back, clientul nostru stăpânul nostru și alte chestii din domeniul servicii.

13 gânduri despre „Unde nu mă duc anul ăsta, de 8 martie

  1. In pare nespus de bine ca nu v-am avut printre noi la acest succes total ca a fost ..* Martie cu… Stil!..Imi doresc si pe viitor , sa mentin stacheta ridica…pentru oameni..cu Stil! O primavara indestulata :)!

    Apreciază

  2. Pot da lectii oricand acestei nerusinate si mincinoase care este Ela Dobre! Sa-i fie rusine pentru modul execrabil de a dezinforma cititorii.

    Apreciază

  3. Sunteti cam vulgara , stimata doamna !Unde lucrati dvs ?La stana,la ferma?Pe camp?Faceti goblenuri??Nu prea aveti ”stil” in exprimare….

    Apreciază

  4. Sunt directa! O calitate in ziua de azi! Urasc minciuna si oamenii ipocriti! Conduc o firma cu oameni deosebiti! Dumneavoastra poate faceti parte din astfel de cercuri, avand in vedere faptul ca indrazniti sa ma jigniti, fara nici macar a ma cunoaste! Proasta crestere!

    Apreciază

  5. si eu am fost directă când v-am spus în față, pe loc, că nu îmi place petrecerea și care sunt problemele.
    nu v-a păsat, vă făceați că nu înțelegeți, deși erați înconjurată de femei care vă spuneau nemulțumirile
    admiteți că nu v-a păsat și încheiem discuția

    Apreciază

  6. Pe langa dumneavoastra au fost si doamne doctor care au revenit si anul acesta cu mare drag! Cum vi se pare asta? Nu era o petrecere pentru toate gusturile! Asta este explicatia!!!

    Apreciază

  7. păi spuneti din start, doar pentru ”doamne doctor”, că văd că le puneți drept reper, să nu cumva să mai apărem alte doamne cu alte facultăți

    Apreciază

Lasă un răspuns

