razna

Aspiratorul Philips Power Pro Expert. Îl recomand

Toatî lumea parcă vrea să ne complice viața. Toți cer timp, bani, atenție, răbdare, muncă. Iar noi ducem o luptă continuă să ne-o simplificăm. Să facem unele lucruri mai repede, să sărim peste altele, să ne ajutăm cumva.
Tehnologia ne poate ajuta. Nu am descoperit eu treaba asta, ci e știută. Dar când o redescopăr mă bucur ca un copil.
Am primit în teste un aspirator Philips, POwerPro Expert, cel mai proaspăt model. Nou-nouț, cu ultimele invenții în materie.
Vă întrebați ce poate fi extraordinar la un aspirator? Că doar nu trebuie decât să aspire praful.

Mai întâi vă spun că arată foarte bine, îmi place că este transparent. Mai am un telefon fix transparent, un tocător și o mașină de făcut pâine.
Iată poză de la unboxing.
IMG_0013
Are doar 5,5 kilograme. Am văzut aparate foto mai grele a ăsta. Oricum nu are importanță greutatea, deoarece are roți, care și merg foarte ușor și un mâner serios, reglabil.

Nu prea citesc etichetele, știu cum caută cei de la marketing denumiri ciudate pentru a reda particularitățile unui aparat. Dar acum am citit și chiar m-am străduit să înțeleg. Se vorbește despre separarea aerului de praf.
Construcţia aerodinamică a PowerCyclone 6 minimizează rezistenţa la aer şi asigură rezultate excepţionale de curăţare prin 3 etape deosebit de eficiente:
1) Aerul intră rapid în PowerCyclone graţie orificiului de admisie aer drept şi lin.
2) Circuitul curbat de aer direcţionează rapid aerul în sus în compartimentul ciclonic.
3) În partea de sus a filtrului ciclonic, lamelele de evacuare îndepărtează eficient praful din aer.
În traducere, praful nu se ridică, se depune frumos sau se strânge într-un ghemuleț în containerului transparent al aspiratorului.
Mai întâi am dat în bucătărie, unde am strâns o grămăjoară de urjume și resturi de când am schimbat gresia.
IMG_0030
Apoi am curățat canapeaua de unde a ieșit praf. Praf pur.
DSCF6009
În concluzie, nu aș mai putea acum fără acest aspirator. Nu văd cum. Nu după ce am văzut ce poate face. Iată ce am scos dintr-o casă cu pisici:
IMG_0043

One thought on “Aspiratorul Philips Power Pro Expert. Îl recomand

  1. Si eu l-am folosit pentru testare si sunt foarte multumit de al. Are o putere mare de aspirare iar performantele asupra suprafetelor de curatare magnifice.

    Apreciază

Lasă un răspuns

