razna

Capsulele jumi-juma

Am avut in teste noul detergent Persil – capsulele Persil Power – Mix Caps. Jumătate gel, jumătate pudră. Ultima inovație în domeniu.11203005_1050734118288410_902745769955536588_n

Le-am folosit, mai am 2 din 28, iar concluzia este că sunt eficiente și potrivite stilului modern de viață. Pentru femeile care nu au răbdare să măsoare cantitatea de detergent pudră sau gel, pentru cele care nu își bat capul să potrivească temperatura sau perioada de spălare, adică pentru cele ca mine, care preferă varianta ”spălare rapidă”, sunt ideale. Arunci capsulele în cuvă, pui rufele și apeși butonul start.

Rufele au un miros puternic de curat. Le recomand. Sincer, când te obișnuiești să fie așa ușor, foarte greu îmi va fi să mă întorc la punga de detergent de 7 kg, care a rămas în stand-by în perioada asta. Dar o termin și pe aia și după aia îmi voi cumpăra doar capsule jumi-juma.

Lasă un răspuns

