razna

Sunt publice declarațiile de avere și interese ale consilierilor locali din Breaza. Am trimis câteva la ANI

Sunt aici și le puteti citi singuri, pentru a vedea ce averi au aleșii locali. Unii sunt putred de bogați, alții au Dacia din 1900 toamna si trăiesc din bani publici. Iar unii nu sunt sinceri. Dar asta nu e treaba mea, știam că nu sunt sinceri.

Treaba mea a fost să trimit câteva declarații la Agenția Națională de Integritate, ca să-mi explice și mie cum pot unii să fie și consilieri locali și consilieri personali sau administratori ai unui club sportiv finanțat de Consiliul Local. Prin urmare, azi am trimis oficial interpelări la ANI cu privire la situația domnilor Soiu, Tănasă și Vasilescu. Aștept răspuns.

4 thoughts on “Sunt publice declarațiile de avere și interese ale consilierilor locali din Breaza. Am trimis câteva la ANI

  1. din cate stiu nu merge si consilier al primarului si consilier local… la breaza merge… bine ca-s pensionari MAP N sifosti secretari de partid( PCR) amandoi!
    Bravo Dom” Primar Ai trupa nu carcala!

    Apreciază

Lasă un răspuns

