razna

Drumurile de la Breaza. video

13 gânduri despre „Drumurile de la Breaza. video

  1. Este rușinos ce se întâmplă. Am fost de 2 ori în Breaza intr-un an întreg. Înainte veneam săptămânal. Dar din cauza drumului nu mai vin. Îmi este jena ca acest oraș este condus de astfel de specimene. Este jenant! Nu am cuvinte prin care sa descriu nesimțirea acestor asa-ziși aleși locali. Bine ca se lauda prin presa locala cu diverse minciuni. Nimic, dar absolut nimic nu au făcut din ce au promis în campania electorala.

    Apreciază

  2. seara nu se aprind luminile ca sa nu se vada gropile :)))) asta seara pe la 20.30 iti scoteai ochii de la Braserie inspre Campina…..stralucea intunericul nu alta😀

    Apreciază

  3. Vino cand e balciul, conform statisticilor se vor asfalta prin centru cateva gropi… Mai ales aia dintre braserie si gclub care a fost asfaltata cu o zi inainte de balciul cu muzica populara si a tinut fix o saptamana.. Incredibil!

    Apreciază

  4. Aoleeeuuu…e rusinos ce se intampla? dar cand ati pus stampila cu 2 maini, pe actualul primar? si cand ii aduceati atatea laude pe blog? Acum e jenant? De ce nu aveti cuvinte acum? Daca reusea „proiectul” cu Casa de Cultura si cu Radioul pun pariu ca acum nu mai era nimic in neregula cu strazile. Iar Domnul Enache sa isi aduca aminte ca o mare parte din vina o are chiar bunul sau prieten, Chitoi. Cine s-a ocupat de lucrarile din Breaza? cata ipocrizie

    Apreciază

  5. aratati-mi laudele de pe blog și explicați ce e cu radioul si casa de cultură
    da, cineva a vrut sa facem un radio de stiri in breaza si m-a vrut în echipă,
    da, mi s-a propus sa fac ziarul primăriei, dar Bălășescu și Roșca nu m-au dorit tocmai pentru ”laudele” de pe blog.
    Deci, ce spuneați?

    Apreciază

  6. iar asta cu stampila cu 2 maini nu ati nimerit-o deloc, era tocmai in perioada in care eram singură în lupta cu Bălășescu, acum am vreo 1.000 de brezeni care îmi dau dreptate

    Apreciază

  7. in week-end-ul cu balciul vin cu firma in team building la Breaza. Ma gandesc sa nu le spun ca-s din Breaza ca mi-e rusine🙂. Nu pot decat sa ma gandesc ca le-au inghetat neuronii alora din primarie ca altfel nu-mi pot imagina de ce nu se face absolut nimic, macar pentru imbunatatirea situatiei si nu pentru remedierea ei, ca asta ar impune un efort prea mare si nu cred ca il poate face cineva. TRAIASCA NESIMTIREA!!!
    PS – cand ii spuneam primarului (prin intermediari e adevarat) ca e de cacao ce se intampla prin Breaza mi-a transmis ca-s frustrat. Acum are aceeasi parere?

    Apreciază

Lasă un răspuns

