razna

Am zis: ”Ce se va strica la orasul asta, stricat va ramane!”

Au început să apară oameni care susțin că au prevăzut ceea ce eu am scris în articolul cu canalizarea din Breaza. Și că au spus-o cu voce tare, dar nu i-a ascultat nimeni. Unul dintre ei este fostul consilier al primarului, Darius Onica, care a lăsat un comentariu pe acest blog:
Acum poate intelegeti de ce mi-am dat demisia …. Cand am realizat ca nu mai exista urma de scapare cu lucrarile astea, nu am vrut sa iau parte la asa mizerie…. Am avertizat de mi s-a uscat gura, am alergat pe strazi, m-am certat cu toate firmele subcontractate, nu a interesat pe nimeni, nimeni nu a vrut sa aiba urechi sa auda si ochi sa vada… Mai e putin si se face anul de cand am zis ca se va duce naibii proiectul de asfaltare pus pe pauza pentru cele de apa si canalizare… de cand am spus ca nu se va termina niciodata la timp canalizarea, de cand am spus ca nu va fi functionala, de cand am zis ca ce se va strica la orasul asta stricat va ramane… Dar eu, pana la urma si la coada eram un copil, un copil corect, ce stiam eu in fata unui primar si a unui consiliu? in fata ministerului… eu… doar dadeam bine la imagine… Oare ce se intampla daca ramaneam si ii luam la intrebari pe cei care au semnat receptia la putinul asfalt care s-a turnat… in valuri… si care ulterior s-a lasat… tot in valuri…. Ala e asfalt cu receptia facuta dragilor… asa ramaneti cu el… regula UE – minim 5 ani nu se poate interveni asupra lui… Radea lumea de mine ca stateam duminica pe strazi si ma certam cu firmele ca lucreaza pe dos… Radea primaria de mine ca ii verificam pe masina si motorina mea pe toti din jumatate in jumatate de ora, dirigintele de santier „consatean” cu noi ma lua peste picior cand ii spuneam ca vede si nu vrea sa ia masuri… Pai toti astia de ati dormit sau ati privit ca la spectacol si ati asteptat sa faca altii gura pentru voi… sa va spun surpriza… in afara de mine nu a facut nimeni gura… va cam meritati acest rezultat ca nu stiti sa fiti uniti si sa puneti piciorul in prag…

Lasă un răspuns

