razna

Ceva ce mi-ar fi plăcut să-l scriu eu…

http://eftimie.net/declaratia-presa-dumnezeu-privire-incendiul-clubul-colectiv/

Declarația de presă a lui Dumnezeu cu privire la incendiul din clubul Colectiv

Observ că în urma incidentelor de ieri seară sunt întrebat unde am fost și cu ce mă ocupam în acele momente. În caz că nu ați citit cu atenție manualul de instrucțiuni, Eu nu sunt mama voastră, să stau toată ziua și noaptea cu ochii pe voi.

1. V-am dotat cu liber arbitru să puteți gândi după capul vostru. Faceți biserici sau spitale, treaba voastră.

2. Mă doare în cur de Halloween, am împărțit inteligența la întâmplare. Dacă aveți impresia că e o răzbunare a mea pentru că umblă oamenii mascați pe stradă, mă subestimați. Clădirea aia a ars din cauza voastră, nu din cauza oamenilor îmbrăcați în scheleți.

3. Știu că vă place comparația cu câte biserici și câte spitale sunt în România, de-aia vă aduc aminte că jumătate dintre spitale nu au autorizație de funcționare și pot bubui în orice clipă. Poate mai țineți minte ce s-a întâmplat la maternitatea Giulești.

4. Ar trebui să vă adunați în toate bisericile alea și să-mi mulțumiți în patru labe că nu vă dau un cutremur serios. La cum v-ați făcut casele sau alte clădiri și cum aveți grijă de ele, muriți ca șobolanii în câteva ore. Nu bisericile construite de câțiva credincioși v-au incendiat vouă clubul ci munca făcută „la mișto”.

5. Eu îi iert pe cei decedați și am grijă de sufletul lor nemuritor, asta în cazul în care exist. Știu că și voi sunteți oameni buni și o să vă iertați și voi între voi până la capăt și nu veți schimba nimic în următorii ani. Nu pentru că sunt Atotștiutor ci pentru că toată planeta știe ce neam de acordeoniști triști sunteți.

6. Să nu credeți că nu vă văd pe voi, ăia, care vă dați acum plini de empatie ca să atrageți atenția asupra voastră, să vadă cei din jurul vostru cât de buni sunteți.

7. Hai Steaua!

One thought on “Ceva ce mi-ar fi plăcut să-l scriu eu…

Lasă un răspuns

