razna

Iar ne promit că, de Revelion, în loc de un pahar cu șampanie, brezenii vor ciocni cu un pahar de apă potabilă, de la Paltinu

Să rămână scris, să avem dovada. Ion Badea, managerul de proiect de la proiectul cu apa al Hidro Prahova ne promite că, până la 31 decembrie 2015, Breaza are apă potabilă, din rețeaua Paltinu. La VP TV. Sigur, fără nicio problemă. Presa asta, adică eu, nu știe nimic, nu știe proiectul.

Sigur, sigur?

Sigur! De Revelion beți apă potabilă de la robinet! Vorbesc în numele meu, Badea, al constructorului, al directorului sucursalei Hidro de la Breaza.

Primarul Bălășescu, de data asta, un pic reținut: ”Se pare că vom avea apă până la sfârșitul anului, știți că mie nu îmi place să promit…” Nu-ți place, pe naiba!

Pe scurt. Conducta e băgată 100%. Zilele astea se predau lui Hidro stațiile de pompare de sub pod. După aia se fac verificări, revizii, repetiții. Ce faceți dacă nu merg pompele? Merg sigur, le-am verificat, am fost acolo! Așa zice Badea. Alții zic altfel, că ar fi niște softuri la pompele alea, care nu prea merg, că nu prea știe nimeni să le dea drumul…

Vom vedea de Revelion. E logic că eu vreau apă potabilă de la Paltinu. Trebuie să fii idiot să crezi că m-aș bucura să nu avem, doar ca să le demonstrez unora că au mințit. Vreau, e clar. Dar nu pot să mai am încredere.

Primarul din Breaza nu putea, totuși, să nu mintă: ”eu știu că apa din Breaza e potabilă. sunt zile în care nu e, dar Hidro Prahova anunță!”

Știi ce urmează, nu? Vorbim pe 31 decembrie.

 

4 thoughts on “Iar ne promit că, de Revelion, în loc de un pahar cu șampanie, brezenii vor ciocni cu un pahar de apă potabilă, de la Paltinu

  1. Am retinut ca Dl. Balasescu a trasat sarcini celor doi crai consilieri (de la Lic Militar)..Tanase si Soiu sa rezolve si problema aceasta..Soiu vrea sa doneze din veniturile bugetare ale familiei, care sunt de peste 100 de milioane de lei, o felie mai mare decat a colegului Tanase care nu are venituri decat de 90 de milioane, cu banii obtinuti astfel, sa finanteze Hidroprahova si asa sa aduca apa la Breaza. Asa se explica de ce Soiu lucreaza la planificarea acestui lucru, zilnic, in biroul de consiliu…..- poate-poate il primeste Bala inapoi cu doua usi inainte….consilier personal…..vai capul vostru!…(dar nai ales al nostru)

    Apreciază

Lasă un răspuns

