razna

O clasă de-a 6-a, la spital, după corn și lapte

Fie cu vărsături și dureri de burtă, fie cu atacuri de panică. Nu toți, dar majoritatea elevilor dintr-o clasă a 6-a, de la Liceul Aurel Vlaicu din Breaza au ajuns ieri la spitalele din Ploiești, după ce au prezentat simptomele unei toxiinfecții alimentare.

Da,  au băut lapte.  Da, e posibil să se fi luat unul după altul și să fi zis că se simt rău, deși nu se simțeau. Da, s-au speriat foarte tare și de aici isteria. Ideea este că nu vor mai bea lapte de la școală în viața lor. Unii au zis că nu vor mai be lapte în viața lor. Punct.

IMG_0167

One thought on “O clasă de-a 6-a, la spital, după corn și lapte

  1. Domnule director vreau sa va aduc la cunostinta si nereguli grave din spital.Duminica am ajuns cu ambulanta cu un copil de 5 ani si jumatatecu febra aproape 40 temperatura/Pe copil il cheama Bratu Bizinechi Sara Valeria.Am stat la usa doamnei doctor daca pot sa o numesc doctor PEDIATRU 2 ore pana copilul era gata sa intre in convulsie .M-a luat o asistenta si i-a facut doua injectii spre norocul copilului.Aceasta doctorita se numeste Serban Mihaiela.Am stat inca 2 ore in care nu a venit nimeni sa intrebe ce face copilul.S- schmbat tura si am fost sa intreb eu ce mai e de facut.Cu o aroganta de nedescris mi-a zis internati-o.Daca copilul a tipat cand i-au facut testarea si-a permis sa strige la copil.Dar mie bunica ei mi se pare incredibil sa stai pe scaun la distanta de copil si sa nu consulti macar copilul.Statea pe scaun aparata la gura sa nu ia microbi si atat.Atunci am refuzat internarea si am dus copilul la medicul de familie.
    Asemenea medici discrediteaza ceilalti medisi care pun suflet .Mai aveti acolo un medic pediatru la care l-am nimerit cand am mai avut nevoie cu nepotii .Un adevarat om .E blonduta micuta dar cu un suflet imens.Deasemenea oameni avem nevoie..

    Apreciază

Lasă un răspuns

