razna

Eu joc jocuri de gătit. Tu?

Ce m-am mai jucat Diner Dash! A fost primul joc cu niveluri, zeci, pe care m-am ținut să-l termin. M-am muncit vreo 2 luni, zi de zi. Iar când l-am terminat, l-am luat de la capăt, ca să-mi îmbunătățesc performanța.

A fost dependență, nu mă îndoiesc. O dependență colectivă. Îmi amintesc că jocul a fost introdus în redacție de Mădălin. Pe atunci nu prea era nimic gratis online, dar avea el niște coduri. Le-a băgat pe toate calculatoarele, nu a avut încotro, l-am obligat. Îl juca el, Bogdan, apoi eu și Cristina. Pe rând, concomitent, cu verificare de scor, cu ”tu cum ai făcut aici?”. Era ceva de gătit și servit la mese, dacă nu te pricepeai îți plecau clienții, dacă le plăcea, primeai bacșis. Muncă de chinez, că erau mulți pretențioști, pe categorii.
Cu niveluri din ce în ce mai grele, cu copii care vărsau lapte pe jos, cu moși care stăteau mult la mese și ți le țineau ocupate, cu tineri zgomotoși. Foarte bine realizat. În amintesc că era la modă atunci și se numea diner dash mania.
Și acum îmi plac jocuri de gatit. Nu mă mai apuc, însă, de alea cu sute de niveluri, ci mă rezum la din astea mititele, cu satisfacții imediate. Sunt făcute cum trebuie, după rețete reale, tot felul de combinații, din diferite colțuri ale țării. Sunt bune și pentru copii, să învețe ingredientele. ite-ul Bugy.ro ne-a pregătit o listă de jocuri de gătit în care ne putem etala cunostintele în arta culinară. Fără dependență, de data asta.

Lasă un răspuns

