razna

Beznă, în Breaza

Saru’mana. Am o rugăminte la dvs. puteți scrie ceva pe blogul dvs. legat de faptul ca la nici ora 6 seara în boschetul ăsta de oraș, Breaza e bezna totala! Nicio lumina nu e aprinsa. Niciun stâlp, nimic!

Asta am primit pe mail. Eu am mai scris de iluminat public din Breaza și voi mai scrie. Dar, sincer, mă gândeam că în preajma sărbătorilor, ăștia care ne conduc vor fi un pic mai implicați. Când orașul ți-e plin de bucureșteni care-și fac cumpărăturile în amărâta de piață, adică își cheltuie banii aici, ai putea să le aprinzi lumina pe stradă la 4.30, când începe să se întunece.

 

Lasă un răspuns

