razna

Invitații de botez, comandate online

Tu ai avut invitații la botezul copilului tău? Eu nu am avut. Am invitat personal, verbal, prietenii și membrii familiei și atât. A fost o petrecere cu 50 de persoane, foarte apropiate. Nu am avut nici mărturii, cu poza copilului pe sticlă și bombonele în săculeț, cum se poartă acum. Am avut cinci baloane imense cu literele care alcătuiesc numele băiatului și o suzetă, tot balon, imensă. Au avut succes, jucăriile astea, la final mai era întreg doar un A.

Se întâmpla acum șapte ani, când nu era  un must have să dai invitații tipărite. Știu că ne-a trecut prin cap, eu aș fi vrut să am invitații oficiale, dar ar fi trebuit să mă duc în alt oraș, să comand, să mă duc iar să le văd, să dau acont, să mă duc iar să le ridic. Erau câteva drumuri de făcut, iar cu un bebe de câteva luni acasă, nu-mi ardea, nu era nici timp nici dispoziție.  Sincer. Și nici pe soț nu puteam lăsa, el ar fi luat-o pe prima invitație văzută, din vitrină, eventual, și ar fi venit cu ea acasă. Așa face la orice fel de cumpărături. Deci, mai bine ne-am lipsit și nici nu am regretat.

Recent, am primit o invitație la un botez foarte faină. Ceva în gen manuscris, cu o poză sepia, cu un mesaj boieresc, genul de invitatii de botez elegante. Mămica mi-a spus că a comandat-o de pe un site, Deluxe-cards.ro, unde sunt sute de modele. Am intrat și eu pe site, doar din curiozitate, pentru a vedea dacă ar fi fost și ceva pe gustul meu. Eu nu aș fi ales ceva clasic sau elegant, ci ceva foarte vesel, clar, bine definit. Ceva de genul de mai jos, o buburuză colorată.

001602Invitație de botez în formă de buburuză. Aripioarele se deschid pentru a se citi textul imprimat în interior.
Carton simbol lucios, cu detalii lac.
Accesoriu: șnur piele neagră.
Invitația are plic de culoare crem.

 

În afară de zeci de modele de invitații de botez, mai sunt disponibile și texte gata scrise pentru ele. Cel mai probabil, sigur adică!, mi-aș fi făcut propriul text, dar nu pot să mă abțin să nu vă arăt unul care mi-a plăcut mult, mi s-a părut foarte haios:

Bebe mic, adicã eu,
………………………….
m-am înscris la campionatul de scuba-diving în cristelniţã,
pentru a primi binecuvântarea de la Doamne-Doamne.
Vã aştept împreunã cu antrenorii mei,
pãrinţii: ………………………….
şi naşii: ………………………….
pe data de …………………., la orele …….,
la Biserica “……………….” din ………….
Vã aştept sã închinãm eu un biberon cu lapte,
iar voi o cupã de şampanie, începând cu orele …….,
la Restaurantul “……………….” din …………
Nu trebuie sã lipsiţi nici de la şedinţa de autografe!

Dacă aș mai face acum botez, sigur aș avea și invitații tipărite. Prețul lor este între 1 leu și 3 lei, deci la 30 de familii nu ar fi vreun efort prea mare. Mi-aș fi luat și trusou cu model de marinar, și lumânare cu ursuleț, și mărturii haioase, poate niște fotografii pe magnet, că astea sunt la modă acum… Ideea este să fie cât mai la îndemână, iar un magazin online unde le găsești pe toate mi se pare cea mai bună soluție.

 

Lasă un răspuns

