razna

De ce se ard becurile când se ard, în Breaza?

Buna seara ! In Podu – Vadului, acum o saptamana, s-au montat pe stalpii de iluminat stradal becuri noi , becuri ce folosesc tehnologia led . Foarte bune pe timp de noapte , acestea oferind o luminozitate mult mai buna decat cele vechi . Dar minunea a tinut 3 zile !!! Deja pe cativa stalpi , becurile au inceput „sa se arda” :)) . Ar fi interesant un subiect pe blogul dumneavoastra despre cat a platit primaria pentru aceasta investitie !

Și eu am bservat acest lucru, ba câteva seri, becurile nu au fost aprinse deloc câteva ore. Am văzut cum se schimbau becurile și chiar am întrebat, iar răspunsul a fost că sunt fluctuații de tensiune.

De aflat cât s-a plătit aș vrea și eu să aflu, dacă primăria ar avea purtător de cuvânt să-l întreb. Dar nu are, iar în primar eu nu am încredere că-mi poate da un răspuns la obiect, ci unul de politician școlit de Roșca.

Așa că am solicitat răspuns pe pagina Primăriei. E al doilea pe care-l solicit anul acesta, menționez că la primul nu am primit răspuns că s-a înregistrat undeva, din astea cum se fac la instituțiile publice, obligate de lege să fie transparente.

Lasă un răspuns

