razna

Mi-a răspuns Primăria Breaza. Cu deplasările primarului

Am scris eu AICI că primarul Răzvan Bălășescu ajunge rar în Primăria Breaza. Știu asta sigur de la angajați, consilieri, cetățeni care au dorit să-i vorbească și nu l-au găsit zile întregi. Așa că am cerut informații privind deplasările sale în străinătate, la Ploiești și București.  Iată solicitarea:

Către Primăria Breaza

ADRESA: Breaza, str. Republicii, nr.82 B, Jud. Prahova.
    TELEFON: 0244-340508
    FAX: 0244-340428

Prin prezenta formulez o cerere conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.

Vă rog să-mi furnizați următoarele informații:

Care este numărul deplasărilor în străinătate efectuate de primarul Răzvan-Costin Bălășescu, în perioada iulie 2012 – 12 ianuarie 2016, în calitate de primar al orașului Breaza.

Câte zile de concediu medical, concediu de boală și concediu fără plată a avut primarul Răzvan-Costin Bălășescu în perioada iulie 2012 – ianuarie 2016.

Câte deplasări la București și Ploiești, care au impus absența timp de o zi de la sediul Primăriei Breaza, a avut primarul Răzvan-Costin Bălășescu, în perioada iulie 2012 – ianuarie 2016. 

Doresc ca informațiile solicitate să îmi fie furnizate, în format electronic, la următoarea adresă de e-mail: eladobre@gmail.com

Sunt dispus să plătesc taxele aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate.

Răspunsul venit astăzi este acesta:

Scaned_PDF-page-001După cum se vede, răspunsul este corect și strict pe ce am întrebat. Recunosc, e greșeala mea că nu am întrebat unde au fost deplasările, ce s-a discutat acolo, ce a învățat primarul și ce a aplicat la Breaza. Greșeala mea.

4 thoughts on “Mi-a răspuns Primăria Breaza. Cu deplasările primarului

  1. pai si ce a facut primarul in strainatate?in ce tari a fost si cu cine s-a intalnit?cum au contribuit aceste deplasari la bunastarea brezenilor ?

    Apreciază

  2. am uitat ceva ….cati bani s-au cheltuit din bugetul local pt aceste deplasari in tara si in strainatate..lucru foarte important de stiut ..

    Apreciază

  3. Nu e treaba noastra. Asa cum 4 ani nu a fost treaba noastra ce se intampla cu orasul. Oricum banii cheltuiti sunt vazuti ca o investitie. S-a scolit dom primar.

    Apreciază

Lasă un răspuns

