razna

Isterie în Breaza: ne spălăm sau nu ne spălăm cu apa de la robinet?

Faceți ce ați făcut până acum!!! E aceeași apă de zeci de ani. Nu a apărut acum clostridium, ci era de mult timp în apă. Acum s-a întâmplat să ia Sanepid mostre și s-o găsească.

Credeți că până acum a făcut cineva analize? Brezenii au spus tot timpul că apa nu e de băut, că dacă e neagră, are gust de fecale și mai găsești și râme în ea e clar că are și bacterii!!! Toți am băut din ea, toți ne-am deranjat la stomac, am avut diaree și vărsături și am știut că e de la apă!

Acum e toată țara în alertă, din cauza bebelușilor bolnavi din Argeș, și de aia se fac comisii la județ și se aduce apă cu cisterna. Azi s-au luat noi probe, de la grădinițe, iar rezultatele vor fi gata peste o săptămână. Așa s-a întâmplat și data trecută. Pe noi ne-au anunțat abia luni, dar acela era rezultatul analizelor din urmă cu o săptămână. În săptămâna aia cu ce ne-am spălat? Cu aceeași apă infestată. Cu ea ne spălăm de mult, unii poate am devenit imuni.

One thought on “Isterie în Breaza: ne spălăm sau nu ne spălăm cu apa de la robinet?

Lasă un răspuns

