razna

Bălășescu își cere scuze

Dar ne spune că ”am convingerea totala ca dintre toti candidatii sunt cea mai buna alegere pentru voi, locuitorii din Breaza”. Asta contrazice părerea generală că mai rău decât a fost cu Bălășescu nu poate fi cu nimeni.

Eu nu cred ca se mai găsea un primar care să permită asfaltarea unor copaci.

Momentul cu scuzele trebuie consemnat, așa că preiau și eu mesajul de pe Facebook:

Dragi cetateni,

Ne aflam la capatul unui mandat greu. Mandat in care am fost pusi la grea incercare cu numeroasele lucrari pe care a trebuit sa le suportati la nivelul localitatii. Dar lucrari inseamna progres. Inseamna ca in localitatea in care se facea aproape nimic acum avem apa potabila. Inseamna ca lucrarile de canalizare se apropie de final si nu vom mai fi nevoiti sa suportam disconfortul lipsei canalizarii si implicit al lucrarilor de realizare a acesteia.
Am inceput reabilitarea drumurilor din Breaza si acolo unde lucrarile au fost finalizate am satisfactia ca viata locuitorilor a intrat in firescul pe care il doresc fiecaruia dintre Dumneavoastra.

Poate ca nu am avut timpul necesar sa stau de vorba cu Dumneavoastra cat mi-as fi dorit.

Poate ca nu am fost pe strazi atunci cand erati si Dumneavoastra.

Cu siguranta nu am reusit sa termin toate proiectele ce mi le-am propus.

Acestea sunt lucruri pentru care imi cer scuze fata de Dumneavoastra.

Dar ar mai fi ceva: am convingerea totala ca dintre toti candidatii sunt cea mai buna alegere pentru voi, locuitorii din Breaza! Nu se pot realiza lucruri majore fara a trage din greu. Si veti vedea ca la final ne vom bucura cu totii de ce am realizat.

Inchei aceasta postare rugandu-va sa intelegeti ca acesti 4 ani am lucrat asiduu pentru a transforma in ceea ce ne dorim cu totii aceasta localitate.

Cu sprijinul vostru vom finaliza ce am inceput!

One thought on “Bălășescu își cere scuze

Lasă un răspuns

