razna

Primarul Richea și-a luat al doilea consilier personal

Acesta este Ciprian Ezaru. Da, e surprinzător, având în vedere că Ezaru a fost dat afară din PSD și nu a fost validat consilier local. Dar primarul are acum nevoie de cei renegați de partid.

De la alegeri și până acum multe lucruri s-au schimbat. Ghica, președintele  PSD Breaza, nu-l mai susține pe Richea, și asta încă din prima lună de mandat. A impus asta și consilierilor locali PSD, care votează contra proiectelor primarului. Motivul rupturii? Se pare că Richea nu e așa de”ascultător” cum se credea.

E cel puțin dubios să susții un candidat în alegeri, să mergi cu el de mână și să-l prezinți brezenilor, să câștigi primăria cu el, iar peste o lună să-i retragi sprijinul în partid. Cum rămâne cu promisiunile către oameni, cu echipa care va face și va drege, cu viceprimărița fresh, cu ”ne apucăm de treabă”, cu toate rahaturile spuse în campanie?

Ca partid, ai primarul, ai vicele, ai consiliul, și tu umbli prin oraș să-l denigrezi pe Richea? Că or fi votat omul, că or fi votat partidul, avem un primar în care oamenii și-au pus speranțele. Lasă-l să-și facă treaba!

Dacă aș fi în locul lui Ezaru, i-aș repeta primarului Richea în fiecare zi: tu ești primarul! vrei să faci ceva, fă! pe tine te-au ales oamenii să-i reprezinți! De la tine au așteptări, pe tine te înjură, la tine vin în audiență! Nu la marele strateg!

Dacă aș fi în locul lui Ezaru, angajat să intermedieze relația cu școlile, cultura și .. consiliul local, le-aș spune consilierilor PSD (cei 8) că ei au fost aleși de oameni! Că ei vor trebui să răspundă ce au făcut pentru orașul ăsta! Că ei au o datorie către acest oraș! Că ei se vor face de râs! Să gândească, să vină cu idei, să aibă propuneri, să ajute!

Nu sunt Ezaru, căruia îi doresc să reziste în noua funcție, dar tot am un sfat pentru primar: spuneți tot! Spuneți ce ați găsit în primărie, ce faceți, ce nu faceți și de ce, dar nu pe la terase, ci în presă, pe o pagină de facebook, pe un site, undeva! Comunicați cu oamenii!

 

8 thoughts on “Primarul Richea și-a luat al doilea consilier personal

  1. Pai nu era discutia ca d-na viceprimar trebuie sa preia mandatul urmator? Cum s-o ajuti altfel decat impiedicandu-l acum pe actualul primar!
    Si ce ma rog, anume, a fost impiedicat sa faca actualul primar? Ca strazile, canalizare, apa, etc. sunt proiecte deja in derulare din vechiul mandat, ca primaria e plina de datorii, de-aia sunt un cetatean curios sa vad ce dorea sa faca si nu a fost lasat d-l primar? Sa faca alt parc in locul lui Mitu-Chitu, care fie vorba intre noi este o monstruozitate in acest oras, si macar de-ar fi singura. Se potriveste in acel loc vechi plin de arbori batrani, cu frumoasa poarta de la intrare, acele mizerabile „plasticarai”, „cotomedii” ca nuca in perete. Orasul are un arhitect bun, de ce nu se profita de el, de ce nu se lucreaza cu profesionisti? Pentru ca se lucreaza cu INTERESE, dau tot eu raspunsul!
    De ce nu s-a implicat primaria cu ai ei consilieri in proiectele deja incepute, sa le vegheze, sa nu iasa niste monstruozitati, inestetice si diforme, ca si orbi daca erau unii muncitori le faceau mai bine? Unde au fost dirigintii de santieri, reprezentantii firmelor contractante, reprezentantii primariei? ORIUNDE, numai unde trebuiau NU!

    Apreciază

  2. Ezaru consilierul primarului? E de ras sau de plans. Richea s-a temut de Ezaru , a facut tot posibilul sa il excluda din PSD si consiliul local, il considera un mare dusman si acum sunt prieteni. Eu stiu ca e bine sa intorci Si celalalt obraz dar sa te injosesti atat. E clar ca au un interes comun de au trecut peste orgolii. Nu ii mai invinovatiti pe consilieri, poate sunt la primul mandat dar nu sunt prosti.

    Apreciază

  3. Din cauza ca am avut curajul de a prezenta situatia in care se gaseste orasul Breaza datorita lucrarilor de canalizare care numai lucrari nu sunt ci furaciuni si ,,praf in ochii” brezenilor , acum trag consecintele . .. adica , au inceput sapaturile in fata locuintei mele cu o echipa de tigani nesupravegheata de nimeni , care umbla numai in stare de ebrietate , injura si jignesc pe toata lumea , se duc prin curti si toarna betoane pe cate o sticla de tuica (ca anul acesta este din belsug) , si si-au batut joc trei zile de mine smulgand asfaltul de pe sosea (gros de aprox .25 de cm ) , pe care il piseaza cu cupa excavatorului ca sa il urce on camion . Nu au utilaje adecvate pentru asemenea lucrari ………Va dati seama ce trepidatii sunt , iar locuinta mea a inceput sa cedeze , mi s-au crapat peretii , gresia din baie si bucatarie a inceput sa se sparga si in curand imi va cadea si balconul casei.
    Au venit acum , cand au inceput ploile , aici s-a strans din nou toata apa , au adus nisip si au aruncat pe sosea , este un noroi de nedescris , au ingropat niste tuburi fara sa puna nicio scurgere pentru apa care se strange de pe sosea .
    Se lucreaza ,,dupa ureche „…iar de la Primarie nu vine nimeni sa verifice . A fost domnul Richea mai sus putin , pe strada Muncii , dar cand m-am dus si eu acolo , mi-a intors spatele , fapt pentru care nici nu am mai abordat nicio discutie , deoarece era inutil . Nu vrea sa comunice !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ma intreb : oare ce se urmareste …????? de ce nimeni nu vrea sa vina aici …???? Cine de cine isi bate joc …???? fiindca echipa care lucra avea un flex cu care putea taia soseaua ca sa nu se mai produca atatea trepidatii , dar au dus flexul la Gabi Brebeanu care tot isi construieste in curte . .. da … probabil ca Gabi Brebeanu are ,,pile ” la Primarie si trebuie servit ,,ca la carte”… si de ce nu ar scapa de Brebeanu Adriana distrugandu-i locuinta ca sa-si poata desfasura nestingherit ,,activitatile „…

    Apreciază

  4. Pt. D-na Brebeanu: echipele care lucreaza in fata casei dvs. au lucrat si pe la altii, iar trepidatiile sunt la ordinea zilei. Nu au ceva cu dvs. Au ceva cu noi toti, locuitori ai acestui oras si asta pentru ca marea majoritate a locuitorilor stau ascunsi dupa perdele si nu au curajul sa dea o data cu pumnul in masa. Se racoresc vorbind pe la colturi!

    Apreciază

  5. eu mi-am dat numele complet … si nu sunt aceleasi trepidatii ca la trecerea unei masini … soseaua este betonata chiar si la adancime de catre cei care au facut pasarela ,fiindca ei au construit-o … nu exista inainte … este chiar pe terenul meu , proprietate privata , pentru care nu am primit niciun leu ……
    astazi au spart cu picamerul betonul soselei (care trece la un metru de casa mea) si au pus tuburi de plastic si nisip … apoi .. un fel de pietris .. dar foarte marunt .. ( ca sa nu se strice tevile )… l-am intrebat pe inginerul Stefan .. ……(si nu mai stiu cum il cheama ).. de ce au luat baza soselei .. adica niste pietre uriase care se aflau la adancime pentru a sustine soseaua si mi-a spus ca asa este proiectul , ca nu au voie sa le mai puna inapoi , (dar se va surpa soseaua in curtea mea ). Deasemenea i-am spus ca soseaua este betonata la adancime si mi-a zis : si ce daca ..??? asa este proiectul .!!!!! nu pot sa mai pun beton … !!!!!!!! facem dupa proiect …..!!!!!!!!
    Eu nu voi putea beneficia de canalizare deoarece locuinta si curtea mea sunt foarte jos fata de nivelul soselei … de ce trebuie sa-mi distruga locuinta si curtea pentru un proiect care nu este viabil …???? niciodata nu va functiona …!!!!!!!!!!! au pus tuburi de scurgere din beton care leaga tevile din loc in loc fara sa le cimenteze , sunt sparte in locul in care se imbina , fiindca atunci cand le-au ridicat , nu au legat bine lanturile si s-au spart exact unde se imbina … cand va intra materia fecala si apa nu se va deversa totul pe sosea si in curtea casei mele …????
    Am fost la Primarie sa vorbesc cu cineva … poate cu arhitecta sefa , poate la impozite si taxe .. dar nu am putut fiindca era un scandal de nedescris in primarie si toti mi-au dat ,,pass” adica … iesi afara , ca avem alte treburi …!!!!!!!!!!
    unde ne aflam …???? in jungla …???? din setea de a se fura cat mai multi bani .. ..(chiar si din fondurile europene) .. ne sacrifica vieti , locuinte …. tot ce se poate … numai sa le fie lor bine …. !!!!!!!!
    si acum am un mesaj pentru cei care scriu numai sa ,,se afle in treaba „… daca nu aveti nici macar bun simt , nu mai scrieti …..!!!!!! sa va fie rusine ….!!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

